Speldenkussen in een kopje

Sinterklaas is terug naar Spanje, dus tijd om aan de slag te gaan om cadeautjes te maken.
Een speldenkussen heeft iedereen wel eens nodig.
Zo maak ik een speldenkussentje van leuke oude theekopjes. Echt niet veel werk ik kon er zelfs 2 maken.
Wat heb je nodig:
  • een theekopje
  • stof
  • vulling
  • elastiek
  • lijmpistool
Hoe maak je het:Knip een vierkant uit een lapje stof en neem wat vulling voor op te vullen. Je kan daarvoor vulling uit een kussen gebruiken maar dat kan ook een oude sok zijn of een panty. Ik heb nog een volle zak van een oud kussen staan dus heb ik dat gebruikt.

Maak nu een stevig bolletje en maak het vast met een elastiek. Je gebruikt best een stevig haarelastiekje, want een gewoon elastiekje zal snel stuk gaan.
Neem nu het lijmpistool en plak nu de stof in het tasje.
Zo simpel als dat!

2 comments:

  1. Leuk! Ik maakte ze ook met jouw advies van het elastiekje! Goed idee! :-)

    ReplyDelete
  2. Hooo super leuk!! Ik had het idee al eens gehad in een plactic cupcake-je maar dit is nog veel leuker!! Laat ik nu net dol zijn op oud engels en chinees servies :). Gelijk je link even gedeeld op Twitter! Liefs, Maaike

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author