Ik geef weg...

27 november 2012, vandaag juist 3 maand geleden, poste ik mijn eerst bericht op mijn kersverse blog. Het gaat snel en ik ben heel blij met mijn bijna 40 volgers en de heel veel lieve berichtjes die altijd superfijn zijn om te lezen, iedereen hartelijk bedankt!
Dus tijd om iets weg te geven en dat is:


Een dubbelgehaakt tasje of pochette of clutch, hoe je het wil noemen, waar je van alles kwijt in kan, een rond gehaakt portemonneetje en een rinkelende sleutelhanger. Ik heb gekozen voor frisse kleurtjes, want de lente komt eraan. Wil je graag kans maken om dit setje te winnen wat moet je dan doen:
  • volger worden dat zou fijn zijn (als je me nog niet volgt natuurlijk)
  • een reactie achterlaten
  • een linkje op je blog mag natuurlijk ook altijd
Deelnemen kan tot 20 maart.
Op 21 maart is het zover dan is het officieel lente en maak ik die dag de winnaar van deze giveaway bekent. 

Veel succes!

28 comments:

  1. Wauw ... terug zo'n mooie creatie ...
    je maakt echt prachtige dingen ... proficiat!!!
    Ik doe dan ook heel graag mee met deze
    SUPER GIVE-AWAY ...
    een blogje heb ik nog niet maar ik wil wel een linkje plaatsen op FB ... en volger was ik natuurlijk al :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/27/2013

    hartstikke leuk zeg wat een pracht give away
    ook ik waag mijn kansje en zal zo gelijk een link gaan plaatsen

    als je zin hebt heb ik er ook 1 lopen in samenwerking met.......
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/02/blogster-give-away.html#comment-form

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  3. Als ´verse´volger doe ik natuurlijk mee!Ik kan best een beetje haken maar dit kan ik echt niet hoor, prachtig gemaakt! Leuk blog , mooie dingen maak je. Ik ben ook nog maar net gaan bloggen, een maandje nu ongeveer! Kom je nog meedoen met mijn wedstrijdje (hondennaam raden) vandaag laatste dag! liefs Ambela

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/27/2013

    whaaaa je doet bij ons al mee ☺

    ReplyDelete
  5. Dat ziet er mooi uit! Ik doe graag mee. Zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

    ReplyDelete
  6. Ooooh mooi zeg, ik doe graag mee zal van de week even reclame maken op mijn blog.
    xe Esther (Espiratie.blogspot)

    ReplyDelete
  7. Owww wat een mooie give away actie zeg, of ik mee wil doen ,hoef ik niet over na te denken, graag zelfs.
    Ik ga je linken op mijn fb omdat ik niet blog.
    Lieve groetjes en nog veel meer blogplezier.
    Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    ReplyDelete
  8. Via Hester Horden hier gekomen. En ik ben volger 40. Gezellig blog heb je met leuke ideetjes. Ik zet straks even een linkje op mijn blog. groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee :) Ben benieuwd wat voor creaties ik nog meer van je ga zien! Lieve groet Hetty (hobbyhetty.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  10. Ik doe graag mee. Ikzal een linkje op de giveaway pagina op mijn blog zetten.

    ReplyDelete
  11. nou wat een mooie prijs !
    bijna als 1e was ik lid :-)
    plaats hier nu een berichtje dat ik een kansje waag
    en ga een linkje zetten op mn blogje.

    Lieve groet, Ellen

    ReplyDelete
  12. Leuk zeg dat je blogje lekker begint te lopen en ook super leuk dat je iets weg geeft, ik word er vrolijk van dus ik doe mee!:) liefs Jorian

    ReplyDelete
  13. Ik waag mijn kans. Heel mooie spullen, leuke blog ook trouwens.

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie Give Away heb je!
    En een leuk Blog!

    Vooral Mr Fox vind ik leuk!! Heb nog nooit met vilt gewerkt, ga he binnenkort eens doen.

    Je bent altijd welkom op mijn blog!
    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    ReplyDelete
  15. Wat fijn dat je het bloggen ook zo leuk vindt! En dit zijn absoluut mijn kleurtjes dus ik doe heel graag mee. Gauw wat reclame voor je maken, en als ze zien wat een fijne blog je hebt, komen de volgers vanzelf.

    ReplyDelete
  16. Ik doe ook heel graag mee want dit is zo mooi. Ik plaats het linkje meteen op mijn blog!!

    ReplyDelete
  17. Wat leuk :-) Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  18. Ik wil dus ook mee doen! zo mooi gemaakt
    Tineke

    ReplyDelete
  19. Leuk! Ik ga je volgen, ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog!

    ReplyDelete
  20. Zo'n mooi gehaakt tasje, dat ziet er wel heel erg speciaal uit. En inderdaad in frisse lentekleuren ! Ik doe heel graag mee aan je give-away.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  21. Mooi! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  22. Dankjewel voor je uitnodiging en leuk dat je meedoet aan mijn give away. Leuk blog heb je, ik ben je gaan volgen. Maar ik laat bij deze liever mijn kans aan anderen die er echt wat mee kunnen.
    Warme groetjes van Susan

    ReplyDelete
  23. Super give-away! Hier doe ik héél graag met mee!
    linkje op http://selfmade-matilda.blogspot.be

    ReplyDelete
  24. Omdat ik zot ben van tasjes....ik doe mee. Fijn je hier te ontdekken.

    ReplyDelete
  25. Schitterend.
    Graag wil ik een gokje wagen.
    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  26. Je blog is leuk! Ik ben meteen volger geworden en maak ook graag kans op je leuke give-away!
    Fijne dag!
    Ivon

    ReplyDelete
  27. Via via weer een leuke blog tegengekomen!
    En nog net op tijd voor mee te doen aan de super leuke give away!

    Groetjes Natascha

    ReplyDelete
  28. ben nieuwe volger, met veel plezier!!

    wil dolgraag deelnemen!

    ladyladette.blogspot.com

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author