Ik bewaar in ....

Ik bewaar zo wat alles, lintjes, knoopjes, draadjes en nog zo veel meer. Ik probeer alles mooi op te bergen in allerlei doosjes en potjes, maar daar heb ik er nooit genoeg van. Gelukkig bewaren mijn lieve buren voor mij mee en van de buurman kreeg ik handige koffieblikken van Graindor. Die blikken kan je makkelijk omtoveren tot leuke voorraadpotten.

Ik haalde het papier van het blik en deed er een velletje inpakpapier rond. Lijm gebruiken is overbodig want er blijft nog een laagje lijm op het blik zitten, wanneer je het oorspronkelijke papier er hebt afgehaald en dat is voldoende om het papier vast te kleven. 
In het plastiek deksel maakte ik een gaatje en schroef er een knopje op, dat ik gerecupereerd heb van mijn handdoekrekje

Als label gebruikte ik kleine papieren doily's  en na er de inhoud op gestempeld te hebben, waren de blikken snel gevuld.
 


17 comments:

  1. Wat een leuk idee. Het ziet er zo vrolijk uit!

    ReplyDelete
  2. Erg leuk!! En bovendien heel handig ;-) Mooi hoor. En wat lief van de buurman.. Fijne dag! Liefs, Marieke

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/04/2013

    waanzinnig wat jammer dat ik zulke gave blikken niet heb

    ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  4. Ziet er superleuk uit^^ ik zou ook een betere manier moeten zoeken om mijn spullen bij te houden! Ik moffel alles weg in een schuif!

    ReplyDelete
  5. Wat een superleuk, simpel en doeltreffend ideetje!! Hier mag ook wel eens wat netjes opgeruimd worden:-)) Thanxx!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  6. Dat is nog eens mooi hergebruik, staat super leuk. Liefs Pascale

    ReplyDelete
  7. Deze zijn super!!! Wat voor koffie blikken zijn dit oorspronkelijk als ik vragen mag??

    ReplyDelete
  8. Elise,
    De blikken koffie die ik krijg zijn van het merk Graindor dat is een huismerk van Colruyt hier in België. Moet waarschijnlijk wel in andere merken bestaan, ze zijn 18cm hoog en hebben een diameter van 10cm.

    ReplyDelete
  9. Altijd leuk om je spulletjes zo mooi op te bergen, heel tof!

    ReplyDelete
  10. Dat ziet er heerlijk vrolijk uit!

    Fijn weekend!

    Groetjes Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wat leuk allemaal, die potjes zijn schattig!
    Ja leuk he die give away bij Tante Jip, ben er ook heel blij mee. Jij ook gefeliciteerd :))

    Fijne zondag Alexandra

    ReplyDelete
  12. Oh wow, wat ziet dat er gezellig uit zeg!!

    Groetjes,
    Lola

    ReplyDelete
  13. Ik heb je voorbeeld lang bewaard en vandaag heb ik samen met zoonlief ook bussen versierd. Dank je voor de inspiratie. Ik blog er vandaag ook even over en maak een linkje naar jou.

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author