Hang je handdoeken te drogen aan ....

Dat ik een zwak heb voor leuke kopjes kan ik niet meer verbergen. Met die kopjes kunnen er zo veel dingen gemaakt worden er komt zeker nog meer! Nu heb ik er een origineel keukenhanddoekrekje mee gemaakt. 

Wat heb je nodig:
  • een houten plankje
  • 3 kopjes liefst identiek dezelfde
  • 3 S-haken
  • verf
  • 2 componenten epoxylijm
Hoe maak je het: 
Neem een houten plankje. Ik had hier nog een oud rekje van de kinderen liggen en heb het opgeschuurd en de knopjes er afgehaald. Breng een laagje verf aan op de plank.


Wanneer de plank goed droog is, neem de 2 componenten epoxylijm en lijm de 3 kopjes vast op de plank. 


Wacht 5 minuten en dan zitten de kopjes goed vast. Hang de S-haken in het oor van het kopje en hang daar je handdoeken aan. Nog mooier wanneer je kopjes neemt die binnenin ook gedecoreerd zijn. Mooi toch!
 

1 comments:

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author