Breigoed

Misschien hebben jullie het wel gemerkt, of misschien ook weer niet, maar ik heb al een tijdje niets meer gepost, ik heb ook minder tijd om andere blogs te lezen en reageren komt er ook niet echt van. Heel erg spijtig vind ik dat maar zoals iedereen ben ik veel te druk bezig. Ik zit ook terug op de avondschool en daar moet ik ook flink voor studeren. Maar qua haakprojecten heb ik toch niet stil gezeten en heb vooral verschillende dekentjes en kussenslopen gemaakt. Zoals 2 tapestry dekens waarvan ik er hier eentje toonde, die was voor mezelf en ik haakte er ook eentje voor mijn dochter. Nu zag mijn zoon ook wel een lekker warm dekentje zitten voor onder te kruipen tijdens de lange koude winteravonden. Dus dacht ik dat een chunky gebreid deken wel leuk zou staan in een stoer jongensappartement. Het was jaren geleden dat ik nog eens het tikken van de breinaalden hoorde, heerlijk geluid, toch heeft haken mijn voorkeur. Het breien was terug even wennen maar met naalden 10 ging het snel vooruit. Hieronder zie je het resultaat. Simpel en strak.




4 comments:

  1. Simpel, strak EN MOOI! Dat zal heerlijk zijn onder die deken :-)

    ReplyDelete
  2. Mooie, stoere mannendeken. Knap dat je tussen de gewone dagelijkse dingen en de studie toch nog zoveel hebt kunnen haken en breien.

    Succes met de studie. Margaret

    ReplyDelete
  3. Simpel en strak ... maar perfect! Het vogeltje is ook heel leuk :-)

    ReplyDelete
  4. Heel mooi gemaakt! Ooit begin ik ook aan breien en haken, voorlopig hou ik het bij andere creatieve projecten :) Ziet er een zalig deken uit om lekker onder te kruipen tijdens een avondje tv :)

    groetjes, Laetitia
    http://www.twocraziesoneblog.tk/

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author