Supporters weten waarom

Mijn zoon is supporter van 1 van de 2 voetbalteams in onze stad KV Mechelen. Af en toe gaat hij dan ook supporteren. In de winter kan het barkoud zijn zo aan de rand van het veld, daarom haakte ik hem een lekkere warme sjaal in de kleuren van de ploeg. 
Ik heb deze in de reliëfsteek gehaakt. De reliëfsteek of het reliëfstokje, maak je door een stokje te haken achter of voor een steek van de vorige toer. Je steekt de haaknaald niet in de bovenkand van de steek maar om de steek van de vorige toer.  
Het resultaat lijkt wel gebreid maar het is toch haakwerk en het geeft een lekkere stoere indruk.
Het is op het ogenblik niet zo koud, maar binnenkort zal die zeker van pas komen.

6 comments:

  1. Mooie steek, echt iets voor een man, lekker stoer, en de kleuren zijn prachtig!

    ReplyDelete
  2. Mooie stoere sjaal zo en dat ziet er inderdaad net gebreid uit, ga ik ook eens proberen!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  3. Hij ziet er echt superstoer uit en zal vast veel gedragen worden,wel of geen kou! ;-)

    ReplyDelete
  4. Ahja, als echte supporter kan zo'n mooie sjaal niet ontbreken! Tof!

    ReplyDelete
  5. Dan zal hij content zijn dat ze afgelopen zondag gewonnen hebben tegen Anderlecht!
    Het grappige is dat de meester van pixie junior ook een redelijk hevige supporter is van KV Mechelen
    Nog een idee om zoiets te maken op het einde van het schooljaar, want het is echt met die steek een stoere sjaal geworden

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke sjaal! En ziet er ook lekker warm uit :)

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author