Ook in de ban van de cactus

Ik altijd wel een zwak gehad voor cactussen of moet het niet cacti zijn. Misschien omdat ze niet veel verzorging nodig hebben en ze hier toch ettelijke jaren kunnen overleven wat met de meeste kamerplanten buiten de sanseveria hier niet het geval is. Maar verder vinden het toch bijzonder fascinerende planten, ik kan er uren naar kijken.
En toen ik ze voor het eerst op  Instagram bij haar zag, wist ik dat ik ze ooit ook wou maken en ging op zoek naar een patroontje. Ik vond vooral de  gehaakte potjes bijzonder leuk. Ondertussen verschenen er al verschillende exemplaren op andere blogs, zoals de leuke cactusjes met gezichtjes van Merulala en ook Angeline toverde er grote en kleine uit haar haaknaald. Ze zijn bijna een hype maar ik blijf ze leuk vinden. Dit zijn mijn 2 creaties. Het patroontje haalde ik hier.

3 comments:

  1. Ze zijn leuk! Je hebt ze ook grappig op de foto gezet, Net echt met een knipoog ;-)

    ReplyDelete
  2. Ze zijn echt heel erg leuk. Geweldige foto heb je gemaakt! Groetjes, Lotte

    ReplyDelete
  3. Hihi wat leuk zo met die cowboys op de foto! Maarreh volgens mij heb jij wat gemist op mijn blog. Een hele gave Tante Betsy winactie!! Je hebt nog t/m 21 april de kans om mee te doen. Warme groetjes van Susan

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author