Fenna garen

Ook ik kon niet weerstaan aan het mooie Fenna garen van bij Wibra. Ik koos voor de paarsbruine tinten en haakte er een sjaal van volgens een patroontje uit de Simply haken 03/2014.
Het is een leuk luchtig patroontje en het eindigt op een mooi kantje.
Heel leuk is dat je een eerste deel vanaf de ketting naar onder toe haakt en wanneer je in de helft bent, haak je bij de ketting lossen terug aan naar de andere kant. Zo krijg je hetzelfde kantje aan beide kanten van de sjaal.
Nu het 's morgens al wat frisser is komt het sjaaltje al goed van pas!


7 comments:

  1. Mooi zeg, zucht, zucht, als ze bij de Wibra of Zeeman nu ook eens tijd verkochten;-) Zoveel mooie dingen om te maken. Ook maar op mijn lijstje zetten, fijne avond.

    ReplyDelete
  2. Wat fijn als je kunt haken en zulke mooie dingen kunt maken! pascale X

    ReplyDelete
  3. Echt een prachtige sjaal. De kleuren komen hierbij heel goed uit. Heb je dit garen pas gekocht?

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  4. Mooi! Het patroon past perfect bij het garen.

    ReplyDelete
  5. Mooi patroontje inderdaad, erg leuk sjaaltje geworden!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  6. Deze combinatie had ik nog niet gezien, mooi!!

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author